Cover image of Háj Fájv

Latest release on Dec 31, 2012

The Best Episodes Ranked Using User Listens

Updated by OwlTail 3 days ago

Warning: This podcast data isn't working.

This means that the episode rankings aren't working properly. Please revisit us at a later time to get the best episodes of this podcast!

Rank #1: Huszonnegyedik fogás

Read more
Jövő év elejére kicsit megpihenünk mi is, de addig beszélgetünk karácsonyról, szilveszterről, ellátogattunk Bécsbe, valamint rendeltünk a Trófeából is. Sushit nézzünk moziban, húslevesről és salátákról hírezünk, végül elmeséljük milyen a jó tejszín, és milyen a debreceni IKON. Legvégül két recept, így köszönjük meg a figyelmet egész évre.

Jó étvágyat & BÚÉK!

Dec 31 2012

44mins

Rank #2: Huszonharmadik fogás

Read more
Az adás elején beszélgetünk arról, hogyan tuningolják a csirkéket és a halakat Kínában, jártunk a Pipi Falatokban, keresünk új munkatársat, valamint burritó az égből, és Kockapizza a Földről. Voltunk a negyedik kerületben a Megálló Büfében, megmutatjuk a Vodafone Keddet, majd karácsonyozunk egy kicsit. Frissült az Evernote Food, elmeséljük milyen a Cobb-saláta, illetve a Ceviche, és máris véget ért az adás is.

Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánunk!

Dec 21 2012

47mins

Rank #3: Huszonkettedik fogás

Read more
A mai adásban megpróbálunk nem annyira kötöttek lenni, így tárgyaljuk meg a Street Food Show második felvonását is. Beszélgetünk a kávézásról (Tamp & Pull), két helyről is rendeltünk pizzát (Attaboy! & Burger Palace), valamint megnyitott a Cserpes a Corvinnál. Sztorizgatás, pár hír, jövő héten pedig karácsony!

Dec 14 2012

47mins

Rank #4: Huszonegyedik fogás

Read more
A kicsit csúszó adás bevezető blokkjában mesélünk egy rakat interjúról, van még lakásétterem, kézműves dolgok, házhozszállítás, palacsinta, steak, kenyér, és pizza.

A hosszúra nyúló hírblokk után Laci elmeséli élményeit a Tortuga étteremben, speed halazott a Nordseeben, és gyrosozott a Kerkyrában, valamint karácsonyi vásáron járt a Bazilikánál. A Burger Houseban egy hatalmas burgerezés történt, a végére még pár recept, és így is zárul az adás.

Dec 05 2012

1hr 9mins

Rank #5: Huszadik fogás

Read more
Az évfordulós adásra újra összegyűltünk mindhárman, és átnéztük, miként lehet hatékonyan főzni, növényt termeszteni, valamint hogyan vigyázzunk a receptjeinkre.

A héten jártunk egy újonnan nyílt levesbárban, menzáztunk a Thökölyn, újra próbálkoztunk a Westendben, ettünk csülkös burgert és all you can eat módon vacsoráztunk. Ajánlunk blogot és appot, a végén pedig mindenkit megszórunk jó sok recepttel.

Jó étvágyat!!

1hr 7mins

Rank #6: Tizenkilencedik fogás

Read more
A héten ismét csak ketten voltunk, beszélgetünk a kínai éttermekről, akciózunk a Rádayn, hentesezünk Budán, és még az újbor is szóba kerül.

Laci Siófokon járt szénhidráttölteni, valamint a 14. kerületben költötte el egy hétköznapi ebédjét. Speed skótult egyet, aztán görögösködött, végül pedig átugrott Jamaicába egy interkulturális kurzus keretein belül. Végül gyorséttermi hamburgereket ismerünk fel, blogot ajánlunk, és jó étvágyat kívánunk!

48mins

Rank #7: Tizennyolcadik fogás

Read more
A tizennyolcadik adás ismét kettesben zajlik Lacival, örülünk a Street Food Show második részének, beszélgetünk gasztroversenyekről, pizzákról, forralunk sört és ajánlunk programot is.

Mesélünk azután a Balkán Grillről, Gyradikoról, eszünk mexikóit, ebédelünk a Récsei centerben, majd a végén mangalicákkal zárjuk a sort. A blogajánló rovatból megtudhatjátok, hogy mit ettem ma, és a recept sem maradhat el a végére.

39mins

Rank #8: Tizenhetedik fogás

Read more
Shownotes most nincs, mert fél lábbal költözünk, ti meg úgysem látjátok a podcast appban.

1hr 4mins

Rank #9: Tizenhatodik fogás

Read more
Avagy az első különkiadás, melyben Enikővel beszélgetünk, aki egy híres angol étteremben dolgozik, és kemény munka gyümölcseként nemrég megnyerték a...

...a részleteket meghallgathatjátok az adásban!

Reméljük tetszeni fog ez a kis interjú, legközelebb pedig ismét a szokásos rendszerben térünk vissza, addig is:

1hr 4mins

Rank #10: Tizenötödik fogás

Read more
A hétre annyi hírünk akadt, hogy alig fér bele az adás elejébe, mindemellett, ha már unjátok a nagymonológot, szóljatok nyugodtan. Ajánljuk az őszi étlapot a Kistücsökben, megnézzük milyen a magyar Angry Birds (libák vs. mangalicák), vágyakozunk a Spiccbe, elmeséljük mi a menő Salzburgban, valamint beleszeretünk egy szalámiboltba.

Külföldön már helyenként a menü is Instagramon érkezik, ülhetünk pizzásdobozra, tervezhetünk boroscimkét is; valamint a végére kis fogalomhatározó, és megtudjuk, milyen egy ebéd a Tisztelt Házban.

Hosszúra nyúlt bevezetőnk után speed egy napját követhetjük nyomon: reggeli a Bakrmannél, ebéd a Fat Cat Burgerben, aztán vacsora és tivornyázás a Berlinerben. Laci a TAO-ban járt, Tomi pedig a Super8-ról értekezik. A végén még egy kis konyhatechnika, kiderül, hogy ki szokott rántani, és habarni, és így is ér véget az adás.