Popular episodes

All episodes

Warning: This podcast data isn't working.

This means that the episode rankings aren't working properly. Please revisit us at a later time to get the best episodes of this podcast!

Podcast cover

On Air: Chceme zhudebnit klimatickou krizi, říká hudebník Václav Havelka o novém projektu fyield

„Future Landscapes je interdisciplinární projekt, jehož hlavním výstupem bude hudební album, které skládáme společně s Kryštofem Kříčkem a Panem Thorarensenem z Islandu. Je to hudba komponovaná ze zvuků, které jsme nahrávali na několika lokacích. Součástí projektu bude dokumentární film, který mapuje celý proces vzniku, workshopy a podcasty,“ říká o novém projektu hudebník Václav Havelka.Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

12mins

4 Jul 2022

Rank #1

Podcast cover

Host ve studiu: Sny se mají plnit! Police Symphony Orchestra zahráli se světovou hvězdou Zaz, zážitek na celý život

Police Symphony Orchestra nebo-li PSO z Police nad Metují. Ještě pořád mladý orchestr si za dobu své existence vybudoval již početné fórum svých věrných fanoušků. Zakladatelka Police Symphony Orchestra Petra Soukupová tohle hudební těleso založila, když jí bylo 15 let. Dnes za námi přijela téměř rovnou z velkého finále Smetanovy Litomyšle.Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

11mins

4 Jul 2022

Rank #2

Similar Podcasts

Podcast cover

Kavárna: Jihočeská filharmonie vystoupí v létě na mnoha akcích, včetně vlastního festivalu

Léto znamená pro řadu lidí volno a prázdniny, ale Jihočeské filharmonie se to netýká. Už řadu let vystupuje na mnoha akcích, kromě toho založila svůj vlastní festival, v jehož názvu se nyní objevuje jméno Emy Destinnové.Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

16mins

3 Jul 2022

Rank #3

Podcast cover

Dopolední host: Je načase začít brát kulturu v Budějovicích vážně, říká Pavel Šporcl, který pořádá nový festival

České Budějovice se rozeznějí prvním ročníkem nového mezinárodního hudebního festivalu Hvězdy nad Vltavou. Jeho uměleckým ředitelem je světoznámý houslista a českobudějovický rodák Pavel Šporcl.Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

22mins

1 Jul 2022

Rank #4

Most Popular Podcasts

Podcast cover

On Air: Vyměnil jsem nástroje, ale je to stále stejný Lazer Viking, říká hudebník Kuba Kaifosz

Po šesti letech se hudebník Kuba Kaifosz alias Lazer Viking vrátil do proskleného studia, aby odehrál novou Radio Wave Studio Session. Představil během ní tři skladby z připravované desky Tunnel Vision, která vyjde letos na podzim a nabízí odklon k syntezátorům. „Zastávám názor, že vývoj je nutný. Je nutný k tomu, aby se člověk dál a lépe vyjadřoval v tom, co dělá. Nerad se zastavuju na místě a asi je to z mé diskografie jasné,” říká o novém zvuku Kaifosz.Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

27mins

30 Jun 2022

Rank #5

Podcast cover

Tip: Hudební tip: Synťáky obklopený Lazer Viking někde na pomezí popu a experimentů

Jakub Kaifosz aka Lazer Viking se do paměti mnohých vryl jako písničkář se špinavým kytarovým zvukem, na nové desce Tunnel Vision ale odhazuje kytary a mění je za pulzující synťáky. Svůj nový taneční materiál z alba, které vyjde letos v září, představil živě v našem proskleném studiu v rámci další Radio Wave Studio Session. Co doporučuje k poslechu?Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

2mins

30 Jun 2022

Rank #6

Podcast cover

Máme hosty: Vystač si sám. Akordeon je jako přenosný orchestr

Tenhle nástroj se jenom těžko dá označit za „profláklý“. Jeho vyznavačů není tolik, ale o to zapálenější jsou. Litomyšl na začátku prázdnin hostí Akordeonové léto.Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

8mins

30 Jun 2022

Rank #7

Podcast cover

Velký čísla: To nejlepší teprve přijde! Noví BTS budou znít při sňatcích a Drake jako background music

Když tracku trvá celých 37 let dostat se na vrchol britského singlového žebříčku, není divu, že se tam potom drží zuby nehty. Kate Bush se skladbou Running Up That Hill, jejíž virální renesanci dopomohla nová řada kultovního seriálu Stranger Things, si první příčku evidentně jen tak vzít nenechá. Ve Spojených státech (a nejen tam) na všechny opět shora shlíží Drake. Jeden z každých šedesáti streamů v Americe patřil minulý týden právě jemu.Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

39mins

29 Jun 2022

Rank #8

Podcast cover

On Air: Nejoriginálnější popisky i nečekané spolupráce. Festival Rosnička načal novou dekádu omlazením

Svitavská Rosnička má za sebou jedenáctý ročník. Se spoustou českých jmen v line-upu a historicky největším zastoupením těch zahraničních. Jaká byla letošní edice tohoto „hudebního festivalu současnosti“, jak ho nazývají samotní organizátoři? „Mladá generace účinkujících v programu přivedla na festival i mladší účastníky, letos jsem to oboustranné omlazení zaznamenala nejvíce,“ říká pravidelná návštěvnice Rosničky, moderátorka Radia Wave Martina Foldynová.Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

15mins

29 Jun 2022

Rank #9

Podcast cover

Na pohovce Jožky Kubáníka: Mám s kamarády pražírnu kávy, překvapuje zpěvák a kytarista Mirai Navrátil

Zpěvák a kytarista Mirai Navrátil se narodil v Japonsku českému tatínkovi a japonské mamince. Rodiče mu dali jméno Mirai, které znamená budoucnost. A právě o ní si úspěšný zpěvák povídal s Jožkou Kubáníkem na jeho rozhlasové Pohovce.Všechno z tématu Hudba můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

26mins

29 Jun 2022

Rank #10